Relax

14 mei 2017 - Hoi An, Vietnam

Zondag 14 mei

Vandaag hebben we een wat rustiger dag voor onszelf ingepland. Na het ontbijt in de tuin van onze homestay, pakken we de fietsen die we hier gratis kunnen gebruiken, en gaan op weg naar het strand.

Na een kwartiertje fietsen, kunnen gaan liggen op een prachtig strand vol met palmbomen die we kunnen gebruiken als natuurlijke parasol. Met uitzondering van de lunch, brengen we hier de dag door.

De avond slenteren we door de oude binnenstad van het kleurrijke stadje Hoi-An.

Vandaag dus even geen spannende lange verhalen......

14 mei 2017
    Heerlijk zo'n relaxdagje !!!
  2. Michel:
    Tsss boring... Wat doe je ons aan haha. Groot gelijk. Je hebt per slot van rekening vakantie. Dagje niks doe hoort daar zeker bij.
  3. Anouk:
    14 mei 2017
    Heerlijk even niets moet alles mag nou geen straf om daar om het strand te liggen ziet er weer super uit.
  4. Hanneke:
    Lekker hoor even niks doen.
    Lekker shoppen misschien.
    Is ook leuk is genoeg te koop zo te zien Charissa.
  5. Ronald:
    14 mei 2017
    Lekker hoor zo relax dagje in de zon en lekker winkelen..geniet er nog van jullie mooi 2 half week vakantie..en ik maar werken