G'day mate

23 april 2015 - Ede, Nederland

Heeey allemaal,

Daar gaan we weer....

Inmiddels zijn we de 3 weken grens gepasseerd en zijn we weer aan het aftellen want 14 mei is het zover....Australië, here we come.

We vliegen via Hong Kong naar Sydney waar we eerst 4 dagen de stad zullen verkennen. Daarna vliegen we naar Alice Springs (Flying Doctors), waar we onze eerste camper zullen oppikken en ons via Ayers Rock naar Darwin zullen verplaatsen. Vanuit Darwin vliegen we naar Cairns en reizen met de 2e camper naar Brisbane. We hebben de kaart op deze site ook weer actueel, zodat jullie precies weten waar we ons op welke dag (gaan) bevinden.

We kijken er weer enorm naar uit en nodigen jullie wederom uit om alvast jullie virtuele koffers te pakken en nogmaals mee te gaan op een te gekke reis.

Voor nu...G'day mate and see ya soon.

1. Ina Wille:
    23 april 2015
    Nico en Charissa,

Spannend dichtbij nu voor jullie!
    Ina
  2. Anja:
    23 april 2015
    Leuk! Ik kijk er naar uit om mee te reizen. O en als jullie nog tips nodig hebben over de omgeving Sydney..? Blue Mountains bijvoorbeeld..? :-P Geniet van het aftellen! XX
  3. Michel:
    24 april 2015
    Yesss mate, nog een paar weken en dan ga ik weer op vakantie. Ok ok virtueel, maar gezien jullie reis verslagen en foto's heb ik al heel wat van de wereld gezien. Dus nu op naar aussie land. ;)