De reis naar Midden Aarde...

4 april 2018 - Ede, Nederland

Nou ja, Midden Aarde...., eigelijk is het gewoon de andere kant van de wereld maar Midden Aarde is een verwijzing naar de verhalen van "Lord of the Rings" en "the Hobbit" die zich afspelen in de fantasiewereld "Midden Aarde". De beetje filmkenner weet dat we hiermee Nieuw Zeeland bedoelen en dit Nieuw Zeeland heeft dus model gestaan voor deze fantasiewereld en de avonturen van de Hobbits en Gandalf.

Inmiddels hebben jullie de conclusie wel getrokken denk ik. Over een maand vliegen we inderdaad naar Nieuw Zeeland en daarvoor maken we nog een klein uitstapje van 2 nachten in Dubai.

Het plan is om in Nieuw Zeeland weer een camper te huren (van de zelfde maatschappij als onze trip in Australië) en vanuit het zuiden van het Zuidereiland (Queenstown) als zigzaggend naar het Noordereiland te trekken en te eindigen in Auckland.

De exacte route verzinnen we daar pas maar ga er maar vanuit dat we zeker nog een paar locaties uit "Lord of the Rings" proberen op te zoeken. Mount Doom, Hobbiton / the Shire en Erodas / Rohan staan zeker op de wenslijst.

Aftellen maar weer en tot gauw...

1. Michel:
    4 april 2018
    Ga weer smullen van je mooie verhalen en schitterende foto's.
  2. Astrid & Peter:
    4 april 2018
    Wij reizen weer mee; laat maar weer komen die verhalen en foto's!!
  3. T.Harteveld:
    5 april 2018
    Veel voorpret gewenst!
    Groetjes en Liefs vanui Het Baken in Bennekom.
    Tine Hharteveld
  4. Ben Smit:
    7 april 2018
    We zijn net terug van een trip naar new zealand mooi land geniet er van.
  5. Judith:
    17 april 2018
    Veel plezier met de voorbereidingen en geniet ervan!!!
  6. Hanneke Davidowski:
    29 april 2018
    Al vast veel plezier toegewenst.