It's that time again :-)

1 mei 2017 - Ede, Nederland

Hallo virtuele reisgenoten,

Door drukte en andere prioriteiten (jullie kennen het allemaal) bij deze het startbericht later dan ooit. Komende vrijdag is het namelijk al zover.

Vrijdag 5 mei starten we weer een nieuw avontuur en na IJsland in 2016 zoeken we de warmte van Azië weer op. We hebben de meesten inmiddels al wel gesproken en het mag dan ook geen verrassing zijn dat we dan afreizen naar Vietnam en Cambodja.

Bovendien pakken we na een jaar vervoerd worden in een overland truck, en 2 jaar camper, het ouderwetse backpacken weer op. Hoe ons vervoer er precies uit gaat zien weten we nog niet excact maar we gaan er van uit dat het trein, bus, taxi, misschien wel liften (;-)) en waarschijnlijk een enkele binnenlandse vlucht.

Uiteraard proberen we zoals altijd regelmatig een verslag te posten.

We kijken er weer enorm naar uit en nodigen jullie wederom uit om alvast jullie virtuele koffers te pakken en nogmaals mee te gaan op een (naar wij hopen) te gekke reis. We hebben de route alvast globaal op de kaart op deze pagina ingetekend.

Veel leesplezier en tot snel.

1. Michel:
    1 mei 2017
    Hoi charissa en nico. Vrijdag start jullie zoveelste avontuur en dat betekent ook voor ons achterblijvers weer een klein avontuurtje. Elk jaar lees ik met heel veel plezier jullie verhalen. Heel veel plezier en tot begin juni zullen we maar zeggen.
  2. Joke:
    2 mei 2017
    Reken er op dat ik elke stap van jullie in gedachten meeloop! Heel fijne en veilige vakantie Charissa en Nico
  3. Astrid & Peter:
    3 mei 2017
    Dag Charissa en Nico, een hele goede vakantie gewenst. "Wij reizen graag weer mee!"
  4. Judith:
    Veel plezier!
  5. Hanneke:
    3 mei 2017
    Heel veel plezier. Ik kijk weer uit naar jullie belevenissen.
  6. Ina Wille:
    4 mei 2017
    goede reis morgen en genieten de komende weken.