Another citytrip

28 mei 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Maandag 28 mei 2018'

Na het douchen wordt Charissa tot aan de camper achtervolgd door een aanhankelijke zwart-witte kat. Vervolgens springt het beest de camper in en maakt het zich gemakkelijk voor het elektrische kacheltje. Het lijk terop dat we een aanlopertje hebben. Na wat knuffelen een bakje water en twee plakjes ham, moeten we het beest toch echt diertje toch echt duidelijk maken dat zé niet mee kan en zetten d'r met tegenzin buiten en gaan vervolgen op pad.

We stoppen nog even voor een kort wandelingetje op het aangename Hot water Beach. Hierna gaat het in in rechte lijn door naar Auckland en maken onderweg alleen nog een korte stop bij een benzinestation om de camper uit te vegen, de diesel en de gasfles bij te vullen. We leveren de camper met tegenzin in bij het kantoor van Britz en nemen vervolgens de taxi naar het centrum van Auckland waar we nog twee nachten verblijven.

Ons hotel staat echt hartje centrum en vanaf ons balkon hebben we en prachtig uitzicht op de iconische Sky Tower. Van hieruit verkennen we in de late namiddag alvast een klein gedeelte van de stad en de vergelijking met en Sydney en New York is snel gemaakt. We sluiten af op een dakterras van een geweldig eetcafé in de jacht haven....Heel vervelend .

1. Joke:
    28 mei 2018
    Geen klein provinciestadje, zoals ik eigenlijk dacht. Moest even lachen om dat kacheltje....voorlopig hier niet nodig.....weinig mussen hier op het dak ;)